مشاور تحصیلی

مرکز مشاور تحصیلی تلفنی

مشاور تحصیلی

مرکز مشاور تحصیلی تلفنی

کلمات کلیدی

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

» دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

» شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور سراسری 98

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

» دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

»دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

» زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

» شهریه کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

» انتخاب رشته کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری 99

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری

» شهریه کارشناسی ارشد 98 – 99

۳۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو روش دانشجو می پذیرد. در روش اول داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد سراسری ثبت نام و شرکت می کنند. در روش دوم داوطلبان بدون نیاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و تنها با شرکت در آزمونی تحت عنوان آزمون فراگیر پیام نور، امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور را خواهند یافت. از آن جا که برخی از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد اطلاعات چندانی در رابطه با آزمون فراگیر پیام نور ندارند و در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام و همچنین شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 مطرح می کنند. تصمیم گرفتیم با نگارش این مطلب پاسخگوی پرتکرارترین سوالات داوطلبان در رابطه با آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باشیم. 

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاوره این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری از رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایید. البته تنها توجه به این نکته در انتخاب رشته کنکور موثر نمی باشد. چرا که ممکن است تراز و رتبه قبولی هر رشته نسبت به سال گذشته با تغییراتی مواجه گردد. با این حال توجه و در نظر گرفتن آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد کمک شایانی به انتخاب رشته منطقی تر داوطلبان خواهد کرد. از این رو تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با جمع آوری رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد سال 97 گام کوچکی در راستای موفقیت هر چه بیشتر داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بردارد.

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان اعلام نتایج کنکور زبان 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

کنکور زبان بعدازظهر روز جمعه 14 تیر 98 برگزار شد. از آن جا که گروه آزمایشی منحصرا زبان جزو رشته های شناور محسوب می شود، داوطلبان بسیاری در کنکور گروه آزمایشی زبان شرکت کرده اند. از این رو داوطلبان بسیاری در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره پیگیر زمان انتشار نتایج کنکور زبان های خارجی هستند. در این رابطه لازم به توضیح است که معمولا 4 الی 6 هفته جهت اعلام نتایج کنکور سراسری زمان لازم است. در نتیجه نتایج کنکور زبان های خارجی سال 98 اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد. البته در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 98 مشخص نشده است ولی به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا علاوه بر سایت تهران مشاوره از طریق کانال تلگرام کنکور نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار مربوط به اعلام نتایج کنکور 98 باشید. 

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. همانطور که اشاره شد این دانشگاه تمامی رشته های خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهد. در ادامه علاوه بر زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان 98 – 99 به هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی 98 – 99، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی و همچنین لیست رشته های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99 هرمزگان خواهیم پرداخت. 

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. همانطور که اشاره شد این دانشگاه تمامی رشته های خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهد. در ادامه علاوه بر زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 98 – 99 به هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی 98 – 99، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی و همچنین لیست رشته های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99 بندرعباس خواهیم پرداخت. 

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صفائیه 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهد. در ادامه به شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی، زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صفائیه 98 – 99 همچنین هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی 98 – 99، و لیست رشته های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99 صفائیه خواهیم پرداخت.

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاوره این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری از رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایید. البته تنها توجه به این نکته در انتخاب رشته کنکور موثر نمی باشد. چرا که ممکن است تراز و رتبه قبولی هر رشته نسبت به سال گذشته با تغییراتی مواجه گردد. با این حال توجه و در نظر گرفتن آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد کمک شایانی به انتخاب رشته منطقی تر داوطلبان خواهد کرد. از این رو تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با جمع آوری رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد سال 97 گام کوچکی در راستای موفقیت هر چه بیشتر داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بردارد.

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاوره این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری از رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایید. البته تنها توجه به این نکته در انتخاب رشته کنکور موثر نمی باشد. چرا که ممکن است تراز و رتبه قبولی هر رشته نسبت به سال گذشته با تغییراتی مواجه گردد. با این حال توجه و در نظر گرفتن آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد کمک شایانی به انتخاب رشته منطقی تر داوطلبان خواهد کرد. از این رو تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با جمع آوری رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد سال 97 گام کوچکی در راستای موفقیت هر چه بیشتر داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بردارد.

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد آخرین رتبه قبولی دامپزشکی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاوره این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری از رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایید. البته تنها توجه به این نکته در انتخاب رشته کنکور موثر نمی باشد. چرا که ممکن است تراز و رتبه قبولی هر رشته نسبت به سال گذشته با تغییراتی مواجه گردد. با این حال توجه و در نظر گرفتن آخرین رتبه قبولی دامپزشکی دانشگاه های دولتی و پردیس خودگردان کمک شایانی به انتخاب رشته منطقی تر داوطلبان خواهد کرد. از این رو تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با جمع آوری رتبه قبولی دامپزشکی دانشگاه های دولتی و پردیس خودگردان سال 97 گام کوچکی در راستای موفقیت هر چه بیشتر داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بردارد.

  • هانیه فیروزی نیا
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهد. در ادامه به شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی، زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ 98 – 99 همچنین هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی 98 – 99، و لیست رشته های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99 کبودرآهنگ خواهیم پرداخت.

  • هانیه فیروزی نیا